FB-2

Rosnąca tendencja do korzystania z urządzeń mobilnych naturalnie wpływa na zacieranie się granicy pomiędzy tym co jest online i tym co jest offline. Nowe pokolenia zaczynają postrzegać otaczający świat jako jedno środowisko wielopłaszczyznowe. Z badań wynika, że aż 77% osób do 25 roku życia korzysta ze smartfonów lub innych urządzeń mobilnych podczas oglądania telewizji. Korzystając ze strategii tej wielokanałowości, portal Allegro zainwestował znaczne środki na reklamę w TV, po której obejrzeniu odbiorcy często sprawdzali aktualną ofertę portalu, a skuteczność tego działania została potwierdzona poprzez klikalność kampanii reklamowych.

Siła CRM

CRM to customer relationship management czyli po polsku „zarządzanie relacjami z klientami”, dzięki któremu jest możliwa skuteczna identyfikacja klientów i ich potrzeb, co pozwala firmom osiągać założone cele i sprawia, że klienci są zadowoleni z oferowanych produktów czy usług. CRM przydaje się do planowania kampanii reklamy mobilnej, ponieważ dzięki znajomości potrzeb klienta, jest się w stanie skutecznie i z polotem stworzyć solidne podstawy pomysłowej kampanii. Interakcja i zaskakiwanie to clou sprawy.

Reklama natywna

Kampanie reklamowe w przestrzeni mediów społecznościowych docierają aż do 88% użytkowników, dzięki czemu ich skuteczność jest obliczana na co najmniej dwukrotnie większą niż w przypadku pozostałych kampanii reklamowych, prowadzonych poza kanałami social media. Reklamy mobilne pojawiające się w mediach społecznościowych typu Facebook, Twitter czy LinkedIn są jednym z lepszych rozwiązań dla osób zainteresowanych promocją. Reklamy natywne w tej przestrzeni są połączeniem dwóch potęg – najskuteczniejszej promocji i jej dopasowania do obszaru internetowego, w którym zostaje użyta oraz potęgi, jaką jest kanał mobilny, stale zyskujący na znaczeniu.

Personalizacja jest kluczem

W zdobyciu klienta najważniejsza jest jego personalizacja. Wielopłaszczyznowość, CRM i reklama natywna to kluczowe aspekty planowania kampanii reklamowych, bez których marketerzy się nie obejdą. Warto zwrócić uwagę na fakt, że branża e-reklamy zmienia się każdego dnia i ciężko przewidzieć jej ewolucję. Właśnie dlatego cechami wyróżniającymi dobrego marketera są elastyczność czy umiejętność adaptacji do nowo zaistniałych warunków w świecie reklamowym. Coraz częściej wykorzystywane są w reklamie urządzenia mobilne, ponieważ dzięki unikalnym technologiom i funkcjonalnościom, jakie oferują, stwarzają nowe możliwości dostarczania przekazu reklamowego.