.pl, .eu, .com – takie „końcówki” domen zakorzeniły się w pamięci wszystkich użytkowników Internetu. Jednak od kilku lat oferta rozszerzeń stale się powiększa. W 2015 roku możemy wybierać z katalogu kilkudziesięciu nowych propozycji.

Coraz bardziej popularne stają się nazwy geograficzne, związane z dużymi metropoliami, jak np. .paris czy .nyc. Ciekawe są propozycje przygotowane pod konkretny rodzaj prowadzonego biznesu, m.in. .boutique, .restaurant, .dentist, .lawyer, .gallery, czy .media lub .press. Skorzystanie z takiego rozszerzenia pozwala na zastosowanie interesującej, indywidualnej nazwy, bez konieczności rezygnowania z czytelności przekazu.
Bogata oferta zawiera wiele pomysłów związanych z działaniami okolicznościowymi, np. .christmas czy .vacations, oraz z rozrywką i szeroko rozumianymi zainteresowaniami: .dance, .fishing, .photo, .toys, .events czy .diet.

nd

Dla tych, którzy nie chcą zawężać tematycznie treści na swoich stronach, znajdzie się wiele pomysłów o uniwersalnych zastosowaniach: .zone, .business, .center, .life, .xyz, .world, a nawet .space.
Tak szeroki pakiet możliwości pozwala na wprowadzenie nowej jakości w Internecie i własnej firmie, do czego i my gorąco zachęcamy.

Jeśli jesteś zainteresowany zakupem nowych domen, skontaktuj się z nami.