Aplikacje mobilne szturmem zdobywają rynek. Nic dziwnego, w końcu smartfony i tablety są nieodłączną częścią codzienności. Przez telefony bardzo często już teraz robimy przelewy, kontaktujemy się z rodziną i przyjaciółmi, przeglądamy strony internetowe, czy nawet umilamy sobie czas grami. Wszystko to nie byłoby możliwe, gdyby nie różnego rodzaju aplikacje – samodzielne, internetowe, lub klienckie. Jednak czym się różnią?

Aplikacje samodzielne to te, które nie wymagają dostępu do internetu – możemy więc korzystać z nich zawsze i wszędzie, nawet jeśli urządzenie nie łączy się z siecią. Natomiast aplikacje internetowe wykonane są w postaci stron mobilnych i jak nietrudno się domyślić, w ich działaniu pośredniczy serwer www. Z kolei aplikacje klienckie łączą się z odpowiednim serwerem poprzez internet i dedykowane na potrzeby klientów. Sprawdzą się w wielu dziedzinach, znacząco ułatwiając pracę.

Teoria teorią, ale czy warto korzystać? Oczywiście! Aplikacje mobilneefektywnym narzędziem marketingowym, a ich rosnąca popularność jest niejakim potwierdzeniem ogromnej skuteczności. Jako interesująca, nowoczesna forma reklamy pozwalają na dotarcie do szerokiego grona odbiorców, bez ograniczeń co do branży, w której są wykorzystywane. To świetny, zupełnie nowy sposób, by promować swoją markę! Co możesz zyskać?  Większą efektywność i wydajność, szybki przepływ informacji, zwiększony zasięg reklamy, a także oszczędność czasu i pieniędzy.

Z aplikacjami mobilnymi wiąże się wiele korzyści przemawiających za tym, by z nich korzystać. Jeśli nie jesteś pewien, wahasz się i nie wiesz, czego potrzebujesz – zadzwoń! Przygotujemy dla Ciebie aplikację mobilną, doradzimy i pomożemy przy projekcie. Wykonujemy aplikacje mobilne na platformy IOS (system operacyjny Apple Inc. dla urządzeń mobilnych iPhone, iPod touch oraz iPad), jak również Android (system operacyjny firmy Google dla urządzeń mobilnych takich jak telefony komórkowe, smartfony, tablety (tablety PC) i netbooki). Zobaczcie ofertę.

Warto w tym miejscu wspomnieć także o wersjach mobilnych, o których pisaliśmy przy okazji artykułu dotyczącego nowego czynnika rankingowego Google. Jak wynika z raportu Google, w październiku 2016 roku ilość wyszukiwań na urządzeniach mobilnych znacząco przewyższyła liczbę zapytań na komputerach – to znak, że mobilność staje się już nie tylko modnym dodatkiem, ale wręcz koniecznością. Czy zastanawiałeś się, jak Twoja witryna wygląda na komórkach? Czy zachęca użytkowników do dalszego jej przeglądania, czy odstrasza na starcie?